NVP BRNO 20.9.

Takový ten pocit,kdy ráno dopiješ kávu,vyvenčíš psy,naložíš auto,nastartuješ .... a nic.Tak takový pocit nám s Karol jednou stačil a děkujeme její mamince,že nám rychle půjčila svoje auto,přeskládaly jsme věci a vyrazily směr Brno.Výstava se konala venku,kruh byl ve stínu,chodili jsme se s klukama ohřívat na sluníčko a zároveň si popovídat s fajn přáteli od naháčů :) Pan rozhodčí byl přísný,ale s dobrou náladou,každému řekl pár slov k posouzení ....no a já už se pak nestačila divit :D Ale krásně divit a větu -Tak tohle jsem vážně nečekala-jsem řekla tolikrát,až se mi okolí smálo,že jsem jako Karel Gott...ale s tím rozdílem,že já to opravdu nečekala :D

Pan rozhodčí - J.Matyáš (SK)     Třída vítězů - V1,CAC,CAC ČMKU,Národní vítěz,BOB                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Alfi dnes splnil podmínky pro udělení titulu Grand šampion ČR.