Jak nám to šlapalo :)

V prvním příspěvku zaznělo-letos dáme pouze dvě výstavy na jaře...co k tomu říct...malinko jsem se nechala unést,no :D Braňte se pocitu štěstí,kdy vidíte,že to tomu vašemu dítěti šlape,zlepšuje se,líbí se,je chváleno. / Moje nervová soustava a žaludek si sice o tom myslí svoje,ale pracuju na tom / I Alfi pracoval,není to tak,že vběhne do kruhu,postaví se a je hotovo.Je za tím poctivý trénink,ať doma,venku na lavičkách,při špatném počasí potají u mě v práci :) I naše spolupráce- co já pokazím mým stylem vystavování,to Alfi zachrání svým vzhledem :) A odměnou je nám víkend...já potkám svoje přátele,Alfi zase svoje,občas máme štěstí na rodinku,oba dva si v ten den dopřejeme vyjímečně dobrou ňamku,provětráme foťák,poznáme nové přátele. Pořád mi to zní líp než gauč,brambůrky a televize.

Často při psaní používám slovo POPRVÉ. Je to proto,že tohle byla pro nás poprvé takhle plná výstavní sezona. A jsou lidé,bez kterých by to prostě nešlo uskutečnit.Ať je to Káťa,jejíž podpora a důvěra je prostě úžasná nebo Bohunka,bez ní a jejího manžela bych se nedostala na vzdálenější výstavy,přátelé ,kteří nám fandí a samozřejmě moje děti a ségra Jíťa,nakloněná všem blbinkám,které mi den před výstavou zlepšují náladu :)

Od května do listopadu jsme stáli 11x ve výstavním kruhu s výsledkem :

10x Výborná 1
1x Výborná 2
5x Vítěz třídy mladých
3x CAJC
2x CAC
1x BOJ, res. CAC, res. CACIB
Nejlepší junior, 3 nejlepší mladý pes výstavy
Český junior šampion
Evropský vítěz mladých